Cild 89, №2 2022
BAŞ REDAKTORDAN
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Şagirdin təlim fəaliyyətinin altsistemləri arasında münasibətlər
Firədun İbrahimov, Gülnara Abdurahmanova, Gülnarə Qarayeva
Pedaqoji ali məktəblərdə gələcək ibtidai sinif müəllimlərinin pedaqoji təcrübəsinin təşkili (tarixi aspekt)
Ülviyyə Nağıyeva
METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ
Təlim prosesində müəllim-şagird münasibətlərinin pedaqoji əməkdaşlıq əsasında qurulması
Akif Məmmədov
Gələcək ibtidai sinif müəllimlərinin diaqnostik fəaliyyətə hazırlanmasının pedaqoji şərtləri
Nigar Niftəliyeva
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Azadlıqdan məhrumetmə cəzasına məhkum olunmuş şəxslərin resosializasiyası və sosial adaptasiyası
Xalidə Xəlilova
MƏKTƏBİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ
Məktəbin idarəetmə sistemində məktəb rəhbərinin demokratik idarəetmə üslubu və onun pedaqoji kollektivin formalaşdırılmasında rolu
Fəridə Xudiyeva
AZƏRBAYCAN DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Azərbaycan dili təlimində innovativ elmi metodlardan istifadə şagirdlərin idraki bacarıqlarının yüksəldilməsi vasitəsi kimi
Miryusif Məmmədov
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ümumtəhsil məktəblərində riyaziyyatın tədrisində elementar funksiyaların şagirdlərə mənimsədilmə texnologiyası
Vüqar Abdurahmanov
FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali məktəblərdə Azərbaycan tarixinin tədrisində tələbələrin idrak fəallığının inkişaf etdirilməsində interaktiv təlim metodlarlarından istifadə yolları
Turanə İsmayılova
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ
Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarda tolerant şüurun formalaşmasına təkan verən psixofiziki xüsusiyyətlər