Cild 89, №2 2022

BAŞ REDAKTORDAN

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

MƏKTƏBİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ

AZƏRBAYCAN DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ

TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ

Cild 89, №2 2022

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI