Cild 89, №5 2022
8 NOYABR – AZƏRBAYCANIMIZDA ZƏFƏR BAYRAMIDIR!!!
Zəfər bayramı təhsilalanlarda vətənpərvərliyin tərbiyə olunmasının mühüm vasitəsi kimi
İradə Əmirəliyeva, Lalə Məmmədli
10 NOYABR – ATATÜRKÜN ANIM GÜNÜDÜR!!!
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Səriştə əsaslı pedaqoji təhsil: bilik və bacarıqların praktik fəaliyyətə səmərəli tətbiqi
Müseyib İlyasov
TƏHSİLİMİZİN HEYDƏR ƏLİYEV MƏRHƏLƏSİ
TƏLİMİN ÜMUMİ MƏSƏLƏLƏRİ
TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
Sağlamlıq imkanları məhdud olan kiçikyaşlı məktəblilərin tərbiyə işinin xüsusiyyətləri
Bəhruz Cabbarlı, Aynur Abdullayeva
Mənəvi tərbiyə şəxsiyyətin ahəngdar inkişafının əsası kimi
Riza Xəlilov, Lyudmila Boçkareva, Şəbnəm Rəhimova
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Tələbələrin elmi tədqiqatlara və laboratoriya işlərinə istiqamətləndirilməsinə psixoloji dəstək
Yasin Cəfərov, Gülnarə Dürüskari, Kəzban Mustafayeva
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali pedaqoji məktəblərdə riyaziyyatın tədrisində fəallaşdırmadan istifadə etməklə tələbələrin idrak fəaliyyətinin artırılması
Rasim Şükürov
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali pedaqoji məktəblərdə biologiyanin tədrisi metodikası fənninin öyrədilməsi işinin sistemi.
Gülşən Hacıyeva
VIII-IX siniflərdə biologiyanın tədrisində şagirdlərdə elmi dünyagörüşünün formalaşdırılmasının zəruriliyi və pedaqoji-psixoloji əsasları
Əliyənnağı Məhərrəmov, Fidan Mehdiyeva
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ümumtəhsil məktəblərində kimya fənninin tədrisinin müasir problemləri və perspektivləri
Heyran Orucova
FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Kiçikyaşlı məktəblilərin texnologiyadan idraki inkişafının təlim materialları ilə formalaşdırılması
Reyhan Hacızadə
İNNOVASİYA TEXNOLOGİYALARININ TƏTBİQİ
MÜƏLLİM HAZIRLIĞI
Tələbələrdə kommunikativ bacarıqların formalaşdırılması səriştəli müəllim hazırlığının əsas istiqamətlərindən biri kimi
Nərgiz Əhmədova
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Məktəbəqədər yaşlı uşaqların estetik tərbiyəsinin tədqiqi probleminin pedaqoji və metodik ədəbiyyatda qoyuluşu
Təranə Muradova
MƏKTƏBİN İDARƏ OLUNMASI
MƏKTƏB VƏ AİLƏ
Müəllim – valideyn əməkdaşlığı tələbələrin sosiallaşmasına neqativ təsirlərin aradan qaldırılması yolu kimi