Cild 89, №6 2022

BAŞ REDAKTORDAN

İRƏVAN MÜƏLLİMLƏR SEMİNARİYASI – 140

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ

MÜƏLLİM HAZIRLIĞI MƏSƏLƏLƏRİ

TƏLİM TEXNOLOGİYALARI

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

TƏSVİRİ İNCƏSƏNƏTİN TƏDRİSİ METODİKASI

PEDAQOJİ TƏNQİD VƏ BİBLİOQRAFİYA

MÜƏLLİMİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ

Cild 89, №6 2022

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI