Cild 88, №5 2021

BAŞ REDAKTORDAN

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

DİSTANT TƏHSİL

METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

TƏHSİLDƏ MARKETİNQ XİDMƏTİ

MƏKTƏBDƏ BƏDƏN TƏRBİYƏSİ VƏ İDMAN

İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

MƏKTƏBDƏ METODİK İŞ

EKOLOJİ TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

PEDAQOJİ TƏNQİD VƏ BİBLİOQRAFİYA

Cild 88, №5 2021

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI