Cild 88, №5 2021
BAŞ REDAKTORDAN
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
DİSTANT TƏHSİL
METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ
Sərbəst iş, şagirdlərin bilikləri üçün ən yaxşı nəticələrin əldə edilməsində vasitə kimi
Rəna Abdinbəyova, Humay Əhmədova
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Alkoqol istifadəsi zamanı yeniyetmələrin davranışlarında yaranan sosial-psixoloji dəyişikliklər
Şəbnəm Əlizadə
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Triqonometrik tənliklərin həlli üsullarının mənimsənilməsi ilə şagirdlərin analitik və evristik fəaliyyətlərinin inkişafının qarşılıqlı əlaqəsi
Firəddun İbrahimov, Vüqar Abdurahmanov
Ədədi üsullar‖ fənninin tədrisində fənlərarası inteqrasiyadan istifadə
Laura Fətullayeva, Nəzakət Məmmədova
Riyaziyyatın ibtidai kursunda kəmiyyətlər arasında asılılıqların öyrənilməsi funksiya anlayışının propedevtikası kimi
Rasim Şükürov
İbtidai siniflərdə didaktik oyunlar riyaziyyat dərslərinin səmərəliliyinin artırılması vasitəsi kimi
Günay Mahmudova
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Ümumtəhsil məktəblərində tarix dərslərinin keyfiyyətinin yüksəldilməsində fəallaşdırmanın rolu
Sevinc Seyidova, Kəmalə Mustafayeva
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Coğrafiya fənninin tədrisi zamanı praktik mövzuların şagirdlərin inkişafında rolu və əhəmiyyəti
Təranə İsmayılova
Coğrafiya dərslərində didaktik tapşırıqların şagirdlərin idrak fəaliyyətlərinin inkişafındakı rolu
Gülsüm Hacıyeva
HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Həyat bilgisi fənni üzrə sınaq dərslərinin təşkili və müşahidələrin aparılması meyarları
Səadət Feyzullayeva
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
TƏHSİLDƏ MARKETİNQ XİDMƏTİ
MƏKTƏBDƏ BƏDƏN TƏRBİYƏSİ VƏ İDMAN
İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali məktəblərdə informasiya-kommunikasiya texnologiyasından (İKT) istifadənin elmi-pedaqoji əsasları
Xəyalə Rzayeva
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
MƏKTƏBDƏ METODİK İŞ
Metodist: ümumtəhsil müəssisələrində metodistin rolu və xüsusiyyətləri