Cild 89, №3 2022

BAŞ REDAKTORDAN

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

İRƏVAN MÜƏLLİMLƏR SEMİNARİYASI – 140

DİSTANT TƏHSİLİN PROBLEMLƏRİ

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

MƏKTƏBİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ

ƏDƏBİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ

TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

İBTİDAİ TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

YENİ NƏŞRLƏR

Cild 89, №3 2022

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI