Cild 89, №3 2022
BAŞ REDAKTORDAN
Şuşa Bəyannaməsi şagirdlərdə milli iftixar və milli qürur hisslərinin formalaşdırılması vasitəsi kimi
Akif Abbasov
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
İstedadlı şagirdlərin aşkarlanması və şəxsiyyət keyfiyyətlərinin formalaşmasında müəllimin rolu
Nahidə Cəfərova
Şəxsiyyətyönlü təhsilin məzmununun
yaradılması üzrə işin ali məktəb təcrübəsində qoyuluşu
Tamara Baxşəliyeva
Naxçıvan müəllimlər institutunun sonuncu tədris ili tələbələrində pedaqoji təcrübə dövründə peşə kompetensiyalarının formalaşdırılmasının inkişaf səviyyəsinin tədqiqi və təhlili
Ülviyyə Nağıyeva
İRƏVAN MÜƏLLİMLƏR SEMİNARİYASI – 140
DİSTANT TƏHSİLİN PROBLEMLƏRİ
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Sosiallaşmada psixoloji çətinliklərin aradan qaldırılması üçün konstruktiv strategiyalar
Mehriban İsmayılova, Leyla Seyidova
Kəkələmənin korreksiyasında loqoritmik məşğələlərin, psixoterapiyanın və tənəffüs gimnastikasının rolu
Turan Şahvələdli Qədimova
Demoqrafik amillərin neqativ təsirləri nəticəsində kiçik yeniyetmələrdə yaranan psixoloji problemlər
Arzu Bağırzadə
Kiçik yaşlı uşaqlarda inkişaf problemlərinin aradan qaldırılması ilə bağlı təlim metodlarından istifadə
İnarə Cəfərova
MƏKTƏBİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ
ƏDƏBİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ədədi üsullar fənnində Splaynlar mövzusunun tədrisi
Laura Fətullayeva, Nəzakət Məmmədova, Rəna Orucova
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Məktəb kimya kursunda inteqrasiya yaradılması imkanlarından istifadə
Gülnarə İsmayılova, Günay Yusubova
Kimyadan tədqiqat aparılması zamanı layihə üsulunun əhəmiyyəti: problem həlli kompetentliyi
Gülzar Şadlinskaya, Rumiyyə Camalova
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
VIII-IX siniflərin biologiya dərslərində müasir təlim metodlarından istifadənin didaktik əsasları
Səbinə İsmayılova
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Coğrafiya dərslərində didaktik tapşırıq-oyunların şagird təfəkkürünə müsbət təsiri
Təranə İsmayılova
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
İnformatikanın tədrisi metodikası fənni üzrə mövzuların öyrənilməsində İKT-dən istifadə
Xalidə Həsənova, Növrəstə Bayramova, Aynurə Əliyeva
İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ
Məktəblərdə aparılan müasir təlim texnologiyaları və onun səmərəli təşkilində dərsdənkənar və məktəbdənkənar işin əhəmiyyəti
Allahyar İmanov
Uşaqların şəxsiyyət kimi formalaşmasında yeni təlim texnologiyalarından istifadənin əhəmiyyəti
Almaz Əhmədova
TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Şagirdlərin idrak fəaliyyətində texniki yaradıcılıq bacarıqlarının formalaşdırılması
Reyhan Hacızadə
İBTİDAİ TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Kiçikyaşlı məktəblilərin təlim keyfiyyətlərinin müəyyənləşdirilməsində testləşdirmə pedaqoji vasitə kimi
Şahrza Ağayev, Xanım Məmmədova
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Məktəbəqədər müəssisələrdə təlim prosesində informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadənin əhəmiyyəti
Sədaqət Əliyeva
TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ
Dərsdənkənar idman tədbirləri vasitəsilə yeniyetmələrin estetik tərbiyəsinin təşkili formaları
Maya Heydərova, Fidan Qurbanova
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Məktəbəqədər təhsil müəssisəsinin ailə ilə əməkdaşlığının optimallaşdırılması yolları
Təranə Sadıqova
TƏRBİYƏ MƏSƏLƏLƏRİ
Avropa çoxmədəniyyətlilik tərbiyəsinin və millətlərarası ünsiyyətin başlıca cəhətləri
Səbinə Qurbanova
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
Məktəbəqədər yaşlı uşaqların inkişafı, tərbiyəsi və təhsili haqqında Y.A. Komenskinin pedaqoji nəzəriyyəsi