Cild 89, №4 2022
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
ƏLAVƏ TƏHSİLİN PROBLEMLƏRİ
TƏLƏBƏLƏRİN İSTEHSALAT (PEDAQOJİ) TƏCRÜBƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
İstehsal (pedaqoji) təcrübəsi zamanı tələbələrdə pedaqoji tolerantlığın formalaşdırılması
Leyla Babayeva
TƏLİM TEXNOLOGİYALARI
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
AUDİTORİYADANKƏNAR TƏDBİRLƏR
Auditoriyadankənar tədbirlərdə ideya-siyasi tərbiyə işinin təşkili fonunda tələbə şəxsiyyətinin formalaşdırılması
Cənanə Eminova
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Təlim məşğələlərində tələbələrin emosional intellektinin inkişaf etdirilməsi yolları
Nurəngiz Rzayeva
Diqqət defisitli və hiperaktiv sindromlu yeniyetmələrin deviant davranışının formalaşmasının psixoloji xüsusiyyətləri
Elnarə İsazadə
Uşaq evlərində tərbiyə olunan yeniyetmələrin emosional-iradi sferasının inkişaf problemləri
Səriyyə Məmmədova
Kiçik yaşlı məktəblilərin idrak maraqlarının formalaşdırılması üçün təlim prosesində istifadə olunan metod və üsullar
Rəna Cəbrayılova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ
Ali texniki məktəblərdə riyaziyyatın tədrisində varislik və mühəndis hazırlığının keyfiyyəti
Müdafiə Mahmudov, Nizami Şıxəliyev, Mövsüm Əliyev
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali pedaqoji məktəblərdə biologiyanın tədrisi metodikası fənninin öyrədilməsi məqsədi ilə tələbələrlə aparılan yoxlayıcı tapşırıqlar
Gülşən Hacıyeva
Ali məktəblərdə tədris olunan bioloji qanunların fəal təlim metodları ilə tədrisi imkanları
Elnurə Səfərova
Biologiyanın tədrisində layihə metodunun həyata keçirilməsi prosesində tələbələrin tədris fəaliyyətinin təşkilinin xüsusiyyətləri
Ülya Şirinzadə
TƏHSİLDƏ YENİ METOD: STEAM
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Şagirdlərin müstəqil işi kimi kimyadan eksperimental məsələlərin həlli üsulları
Mütəllim Abbasov, Aypara Mahmudova, Sara Abbaszadə
Kiçikmolekullu üzvi əlavələrin yüksək təzyiqli polietilenin elektrofizikli xassələrinə təsiri