Cild 89, №4 2022

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ

ƏLAVƏ TƏHSİLİN PROBLEMLƏRİ

TƏLƏBƏLƏRİN İSTEHSALAT (PEDAQOJİ) TƏCRÜBƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ

TƏLİM TEXNOLOGİYALARI

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

AUDİTORİYADANKƏNAR TƏDBİRLƏR

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

TƏHSİLDƏ YENİ METOD: STEAM

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

İNFORMATİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

FİZİKİ MƏDƏNİYYƏT MƏSƏLƏLƏRİ

MÜƏLLİMİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ

Cild 89, №4 2022

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI