Cild 91, №3 2024
BAŞ REDAKTORDAN
COP29: ÇOX DƏYƏRLİ
TƏDBİR, ŞAGİRDLƏRDƏ VƏ TƏLƏBƏLƏRDƏ EKOLOJİ MƏDƏNİYYƏTİN FORMALAŞMASI VASİTƏSİ
KİMİ
Akif Abbasov

TƏHSİLİMİZİN HEYDƏR ƏLİYEV MƏRHƏLƏSİ
COP29: ÇOX DƏYƏRLİ
TƏDBİR, ŞAGİRDLƏRDƏ VƏ TƏLƏBƏLƏRDƏ EKOLOJİ MƏDƏNİYYƏTİN FORMALAŞMASI VASİTƏSİ
KİMİ
Fəridə Xudiyeva

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
TƏLƏBƏLƏRİN MÜƏLLİMLİK PEŞƏSİNƏ DAİR MOTİVASİYA SƏVİYYƏLƏRİ VƏ ONA TƏSİR EDƏN AMİLLƏR
Kəmalə Quliyeva, Nərgiz Muxtarlı, Aydan Şəkixanlı

TƏHSİL SİSTEMİNİN İNKİŞAFININ SƏMƏRƏLİLİYİ İSTİQAMƏTİNDƏ TƏDRİS
MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ APARILAN QURUCULUQ İŞLƏRİ
Püstəxanım Balayeva

TƏLİM TEXNOLOGİYALARI
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
MƏKTƏBDƏNKƏNAR İŞ
MƏKTƏBDƏNKƏNAR TƏRBİYƏ MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN EKOLOJİ TƏHSİL TƏRBİYƏSİNİN SİSTEMİ
Əsmət İsmayılxanova

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
TARİX DƏRSLƏRİNİN İNCƏSƏNƏTLƏ İNTEQRASİYASININ ŞAGİRDLƏRİN ESTETİK
TƏRBİYƏSİNƏ TƏSİRİ
Mübariz Əmirov

AZƏRBAYCAN TARİXİNİN TƏDRİSİ ZAMANI
TƏLƏBƏLƏRİN İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİNDƏ TARİXİ ƏDƏBİYYATIN İMKANLARI VƏ
ROLU
Turanə İsmayılova

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ KİMYA FƏNNİNİN TƏDRİSİNDƏ MODELLƏŞDİRMƏDƏN İSTİFADƏNİN ƏHƏMİYYƏTİ
Ülviyyə Axundova

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ BİOLOGİYA DƏRSLƏRİNDƏ TƏLİM VƏZİFƏLƏRİNİN ƏLAQƏLİ ÖYRƏDİLMƏSİNİN SƏMƏRƏLİ YOLLARI
Əliyənnağı Məhərrəmov

ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNİN
BİOLOGİYA DƏRSLƏRİNDƏ MƏNTİQİ VƏ TƏNQİDİ TAPŞIRIQLARIN TƏTBİQİNƏ YÖNƏLMİŞ
METODLARDAN İSTİFADƏNİN İMKANLARI
Xoşqədəm İbrahimova, Lamiyə Həmzəyeva

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
PLÜRALİST YANAŞMA: FRANSIZ DİLİ FƏNNİNİN TƏDRİSİNDƏ QEYRİ-VERBAL ÜNSİYYƏT VƏ BƏDƏN DİLİ
Jalə Salmanova

PSİXOLOGİYA
KÜTLƏ FENOMENİNİN İDARƏETMƏ QƏRARLARININ QƏBULUNA GÖSTƏRDİYİ TƏSİRİN SOSİAL-PSİXOLOJİ TƏHLİLİ
Zeynəb Həcəmova

İBTİDAİ SİNİFLƏRDƏ NİTQ İNKİŞAFI METODİKASI VƏ FƏNDAXİLİ
İNTEQRASİYADAN İSTİFADƏ ÜSULLARI
Ruqiyyə Babaşova, Sevinc Baxşıyeva

AUDİTORİYADANKƏNAR
TƏDBİRLƏRDƏ TƏLƏBƏLƏRİN İDEYA-SİYASİ TƏRBİYƏSİNİ FORMALAŞDIRMAĞIN PSİXOLOJİ
ƏSASLARI
Cənanə Eminova
