Cild 90, №2 2023
ÜMÜMMİLLİ LİDER HEYDƏR ƏLİYEVİN ANADAN OLMASININ 100 İLLİYİ QARŞISINDA
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Pedaqoji və metodik ədəbiyyatda şagirdlərdə həyati bacarıqların formalaşdırılması məsələləri
Könül Mahmudova
TƏHSİLDƏ MONİTPRİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ
TƏLİM TEXNOLOGİYALARI
Fotosintez prosesinin fənlərarası inteqrasiya ilə öyrədilməsi təcrübəsindən
Səfər Raziyev, Gülzar Quliyeva, Sənubər Məmmədova
Müasir proqramlaşdırma dillərinin müqayisəli öyrədilməsi imkanları
Mehriban Həsənova, Leyla Mehdiyeva
Nəzarət və özünənəzarətin formalaşmasına xidmət edən tapşırıqlar üzərində kollektiv işin təşkili
Turə Əliyeva
Dərsdənkənar fiziki tərbiyə məşğələlərində şagirdlərdə özünümüdafiə bacarıqlarının formalaşdırılmasının metod və vasitələri
Nurəddin Daşdəmirov
Təbiət fənlərinin təlimində müasir çağırışlar: elmi savadlılıq nədir və nə üçün vacibdir
Əli Ağacanlı
DİSTANT TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ
TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
Ümumtəhsil məktəblərində təhsilin keyfiyyətinin idarəolunmasında direktor müavinin rolu
Leyla Əhmədova
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Məktəbəqədər yaşlı uşaqların ailə tərbiyəsində yol verilən nöqsanların aradan qaldırılması yolları
Nigar İsmayılova, Ayşən Əhmədova
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafetdirici təlim mühitinin təşkili
Pərvin Cəfərova, Gülderen Aydın
Məktəbəqədər yaşlı uşaqların əxlaqi tərbiyəsində adət-ənənələrin əhəmiyyəti
Sədaqət Əliyeva, Gülnar Bağışova
İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ
Məşğələ prosesi zamanı təlim fəaliyyətinin əsas elementlərindən olan öyrənmənin həyata keçirilməsi
Şəhla Əliyeva, Sevda Tağızadə
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Müasir yeniyetmə şəxsiyyətinin inkişaf və psixoloji xüsusiyyətləri
Mehriban İsmayılova, Yarməmməd Hüseynov
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
VI siniflərdə şagirdlərin statistika və ehtimal nəzəriyyəsi elementləri ilə məsələ həlli vasitəsilə tanış edilməsi metodikası
Esmira Cəfərli
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Kimyanın zehin xəritəsi üsulu ilə tədrisində didaktik fəndlərdən istifadə
Yasin Babayev, Nigar Babayeva
Akmeo-elektiv anlayışlar vasitəsilə kimya dərslərinin təşkili
Kamil Haqverdiyev, Aygün Balakişiyeva, Xəlil Nağıyev, Esmira Rəsulova
Kimya dərslərində şagirdlərin tədris fəaliyyətinin motivasiyasının artırılması yolları
Gülər Şükürova
FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Biologiya fənlərinin tədrisində anlayışların inkişaf etdirilməsi metodikası (X-XI siniflər)
Əliyənnağı Məhərrəmov, Veysəl Abişov
Test tapşırıqlarının mahiyyəti və biologiyanın tədrisində tətbiqi