Cild 92, №5 2025
JURNALIN TAM VERSİYASI
BAŞ REDAKTORDAN
“HEÇ KİM SƏNİ GÖMƏYƏNDƏ” TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYASI:
MAHİYYƏTİ, MƏQSƏD VƏ VƏZİFƏLƏRİ, MƏZMUNU
Akif Nurağa oğlu Abbasov
8 NOYABR – AZƏRBAYCANIN ZƏFƏR GÜNÜ
BƏXTİYAR VAHABZADƏ – 100
BƏXTİYAR
VAHABZADƏNİN PEDAQOJİ FƏALİYYƏTİNDƏ MİLLİ KİMLİK, ANA DİLİ VƏ ONUN TƏDRİSİ
PRİNSİPLƏRİ
Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov, Lalə Akif qızı Məmmədli, Pərvin Cavanşir qızı Əlizadə
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
TƏHSİLİN HUMANİSTLƏŞDİRİLMƏSİ PROSESİNİN ŞƏXSİYYƏTYÖNLÜ TƏHSİLLƏ ƏLAQƏLƏNDİRİLMƏSİ KONSEPSİYALARI
Fidan Knyaz qızı Babayeva
YENİYETMƏLİK DÖVRÜNDƏ BULLİNQ HALLARININ PEDAQOJİ TƏHLİLİ VƏ PROFİLAKTİKASI
Günay Hümbət qızı Məmmədzadə
DÜNYA PRAKTİKASINDA TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN
DƏYƏRLƏNDİRİLMƏSİ MEXANİZMLƏRİ
Vəliyəddin Ziyəddin oğlu Müsəllimov
TƏHSİLİMİZİN HEYDƏR ƏLİYEV MƏRHƏLƏSİ
TƏLİMİN ÜMUMİ MƏSƏLƏLƏRİ
ÜMUMİTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ DƏRSDƏ MÜASİR TƏLİM METODLARINDAN İSTİFADƏ RƏQABƏTƏQABİL TƏHSİL MƏKANININ TƏMİN EDİLMƏ VASİTƏSİ KİMİ
Hümeyir Hüseyn oğlu Əhmədov, Fidan Bəxtiyar qızı Əbdürrəhmanova
TƏLİM
PROSESİNDƏ MÜSBƏT MOTİVASİYANIN YARADILMASINDA MÜƏLLİMLƏRİN ƏHƏMİYYƏTLİ ROLU
Fəridə Tofiq qızı Xudiyeva
NECƏ ÖYRƏNMƏYİ ÖYRƏNMƏK: ÇƏTİN MÖVZULARI MƏNİMSƏMƏYƏ KÖMƏK EDƏCƏK GÜCLÜ ZEHNİ VASİTƏ
Turanə Fazil qızı İsmayılova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
RƏQƏMSAL KİMYA TƏDRİSİ, ONLAYN PLATFORMALAR, ÜSTÜNLÜKLƏRİ
VƏ TƏHSİL PERSPEKTİVLƏRİ
Gülnarə Şamil qızı Dürüskari, Aysun Şirəli qızı İsgəndərli
ÜMUMTƏHSİL
MƏKTƏBLƏRİNDƏ KİMYA DƏRSLƏRİNİN TƏDRİSİNDƏ ŞAGİRDLƏRDƏ EKSPERİMENTAL
BACARIQLARIN FORMALAŞDIRILMASI METODİKASI
Aypara Cəbrayıl qızı Mahmudova
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYA DƏRSLƏRİNDƏ UNİVERSAL ÖYRƏNMƏ FƏALİYYƏTİNİN
FORMALAŞDIRILMASI
Xoşqədəm Qonaq qızı İbrahimova
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
RÜTUBƏT VƏ KİMYA SƏNAYESİ MÖVZULARI COĞRAFİYA VƏ
KİMYANIN İNTEQRASİYASI KONTEKSTİNDƏ
Namiq Tahir oğlu Ağaməmmədov
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
AUTENTİK MATERİALLARIN TƏLƏBƏLƏRDƏ DİL YARADICILIĞI VƏ KOMMUNİKATİV
BACARIQLARINI İNKİŞAF ETDİRMƏ İMKANLARI
Qönçə Xanlar qızı Hacıyeva
RUS DİLİNİN
XARİCİ DİL KİMİ MƏŞĞƏLƏLƏRİNDƏ İSMİN HAL FORMALARININ MƏNALARININ ÖYRƏNİLMƏSİ
Sevinc Hamlet qızı Mehdiyeva
FRANSIZ
DİLİ DƏRSLRİNDƏ RƏQƏMSAL TƏLİM: TƏDRİS VƏ ÖYRƏNMƏ TEXNOLOGİYALARI
Gülbəniz Məzahim qızı Camalova
XARİCİ DİL
MÜƏLLİMLƏRİ ÜÇÜN YAZI BACARIĞININ İNKİŞAFINA DAİR EFFEKTİV TƏDRİS
STRATEGİYALARI
Gülgün Sərxan qızı Novruzova
ALİ
MƏKTƏBDƏ XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ PROSESİNDƏ MULTİMEDİA TEXNOLOGİYALARININ
TƏTBİQİNİN PEDAQOJİ ŞƏRTLƏRİ
Vəfa Həmid qızı Tağızadə
TƏRBİYƏ VƏ ÖZÜNÜTƏRBİYƏ PROBLEMLƏRİ
ŞAGİRDLƏRİN ÖZÜNÜTƏHSİL PROBLEMLƏRİ
ELMİ-PEDAQOJİ
ƏDƏBİYYATLARDA ŞAGİRDLƏRİN YARADICI MÜSTƏQİL İŞİNİN TƏŞKİLİ MƏSƏLƏLƏRİ
Kübra Abuzər qızı Abdullayeva
İNNOVASİYA TEXNOLOGİYALARININ TƏTBİQİ
İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI, KORREKSİYA PSİXOLOGİYASI
İNKLÜZİV SİNİFDƏ MÜƏLLİMİN FUNKSİYASI: ÜMUMİ
FƏALİYYƏTLƏR VƏ FƏRQLƏNDİRMƏNİN ÇƏTİNLİKLƏRİ
Könül Ramiz qızı Səmədova
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL
MÜASİR DÖVRDƏ MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİLİN KEYFİYYƏTİNİN
YÜKSƏLDİLMƏSİNƏ VALİDEYNLƏRLƏ ƏMƏKDAŞLIĞIN TƏSİRİ
Kifayət Rəşid qızı Məmmədova
İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ
İBTİDAİ
SİNİFLƏRDƏ HƏYAT BİLGİSİ DƏRSLƏRİNDƏ LAYİHƏ ƏSASLI ÖYRƏNMƏNİN TƏTBİQİ
Təranə Mayıl qızı Əkbəri
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
TİBB UNİVERSİTETİ MÜƏLLİM VƏ TƏLƏBƏLƏRİNİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ
ALİ MƏKTƏB PEDAQOGİKASI
AZƏRBAYCANDA
UNİVERSİTETLƏRİN KARYERA MƏRKƏZLƏRİNİN SƏMƏRƏLİLİK GÖSTƏRİCİLƏRİ
Tofiq Teymur Ahmadov,Ilaha Arif Saidova
AZƏRBAYCAN UNİVERSİTETLƏRİNDƏ
QADIN İDARƏÇİLƏRİN AZ OLMASINA TƏSİR EDƏN AMİLLƏR
Ulkar Yashar Allahverdiyeva
HƏRBİ PEDAQOGİKA
HƏRBİ MÜHƏNDİS HAZIRLIĞININ DİDAKTİK LAYİHƏLƏNDİRİLMƏSİ: HƏRBİ TƏHSİLDƏ XÜSUSİ TƏLİM METODLARININ TƏTBİQİ
Amil Seydəmir oğlu Dadaşov
