Cild 90, №5 2023
BAŞ REDAKTORDAN
ÜMUMMİLLİ LİDER HEYDƏR ƏLİYEV – 100
8 NOYABR – AZƏRBAYCANIN ZƏFƏR GÜNÜ
Zəfər bayramı təhsilalanlarda vətənpərvərliyin tərbiyə olunmasının mühüm vasitəsi kimi
İradə Əmirəliyeva, Lalə Məmmədli
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Azərbaycan ali təhsil sisteminin dünya ali təhsil məkanına inteqrasiyası: müasir çağırışlar və tələblər
Fəridə Kazımlı
TƏLİM TEXNOLOGİYALARI
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
XX əsrin 40-50-ci illərində Azərbaycanda ali pedaqoji təhsilin məzmununun təkmilləşdirilməsi
Şiruyə Azadəliyeva
MAGİSTRATURA TƏHSİLİ
TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
Auditoriyadankənar tədbirlər zamanı tələbələrdə fəal həyat mövqeyinin formalaşdırılması
Lalə Məmmədli
Tələbələrin təlim fəaliyyəti motivasiyasında müəllim səriştəliliyi və ustalığı
Zülfiyyə Tanrıverdiyeva
ALİMLƏRİMİZİN YUBİLEYLƏRİ
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
İngilis dili fənninin tədrisi metodikasının təkmilləşdirilməsi yolu ilə şagirdlərin təlim nailiyyətlərinin yaxşılaşdırılması
Tahirə Xasməmmədova
PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
FİZİKİ TƏRBİYƏNİN, İDMAN TƏLİMİNİN NƏZƏRİYYƏSİ VƏ METODİKASI
Şüvüllə tullanmada texniki elementlərin icra edilməsi xüsusiyyətləri
Şirin Vəliyev, Murad Süleymanlı
Müasir dövrdə şagirdlərin təlimə məsuliyyətli münasibət tərbiyəsi üzrə işin psixoloji əsasları
Həsən İbrahimli
Aerob istiqamətli fiziki yüklərə adaptasiya prosesində yağlarin əsas enerji mənbəyi kimi rolu
Gülzar Allahverdiyeva, Samirə Əlibəyova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Didaktik oyun riyaziyyat dərslərinin səmərəliliyini artırmaq üçün bir vasitə kimi
Vüqar Abdurahmanov
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Həzm sistemi və maddələr mübadiləsi bəhsinin sistemləşdirmə ilə tədrisi imkanları
Elnurə Səfərova, Zərifə İsmayılova
TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
PEŞƏ TƏHSİLİNİN VƏ PEŞƏYÖNÜMÜNÜN PROBLEMLƏRİ
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Məktəbəqədər təhsil müəssisələrində inkişafetdirici təlimin həyata keçirilməsində tərbiyəçi-müəllimin peşəkarlığının yüksəldilməsi yolları
Şərafət Baxışova
Fərdiləşdirmə və diferensiallaşdırma məktəbəqədər yaşlı uşaqların inkişafında əsas istiqamət kimi