Cild 92, №2 2025

JURNALIN TAM VERSİYASI

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA 2025-Cİ İLİN “KONSTİTUSİYA VƏ SUVERENLİK İLİ” ELAN EDİLMƏSİ HAQQINDA AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI PREZİDENTİNİN SƏRƏNCAMI

BAŞ REDAKTORDAN

ÜZEYİR HACIBƏYLİ – 140

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ

TƏLİM TEXNOLOGİYALARI

İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI

AUTİST YENİYETMƏLƏRLƏ İŞ

TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ

ALİ MƏKTƏB PEDAQOGİKASI

AZƏRBAYCAN DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

ƏDƏBİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

FƏLSƏFƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI

TƏSVİRİ İNCƏSƏNƏTİN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI

PSİXOLOGİYA

Cild 92, №2 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI