Cild 90, №4 2023
BAŞ REDAKTORDAN
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Beynəlxalq təcrübəyə görə keyfiyyətin yaxşılaşdırılması üçün təhsil sistemində innovativ fəaliyyəti stimullaşdıran mexanizmlər
Əminə Niftiyeva

Hərbi institutda mühəndis hazırlığının didaktik layihələndirilməsi vəziyyətinin təhlili
Amil Dadaşov

NƏSİLLƏRƏ NÜMUNƏ
AİLƏ TƏRBİYƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
TƏLİM TEXNOLOGİYALARI
Aviasiyada insan amilinin azaldılması üçün proqramların uyğunlaşdırılmasında milli dəyərlər aspektinin nəzərə alınması
Səbinə Estrova

Kommunikativ texnologiyalarla ötürülən informasiyaların tərkib elementlərinə görə qavranılması
Mətanət Həsənova

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
Ali təhsil müəssisələrində tərbiyə texnologiyalardan istifadə etməklə tələbələrin mənəvi keyfiyyətlərin formalaşdırılmasının vacibliyi
Rəhiməxanım Məmmədzadə

X-XI sinif şagirdlərində təşkilatçılıq qabiliyyətlərinin formalaşdırılması ümumtəhsil məktəbinin mühüm vəzifəsi kimi
Həmidə Qasımova

Orta ixtisas təhsili sistemində tələbə şəxsiyyətinin inkişafına təsir göstərən amillər
Nabat Əhmədova

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
TƏHSİLDƏ İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARI
Təhsil sahəsində müasir informasiya texnologiyaları: imkanlar və perspektivlər
Samirə Cəfərova, Lalə Rəhimova

PSİXOLOGİYA, YAŞ FİZİOLOGİYASI VƏ İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Qərb və Şərq mədəniyyətlərində yeniyetmələrdə gender rollarının formalaşmasının müqayisəli təhlili
Ülviyyə Nəhmətova

ALİ TƏHSİL MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ PEDAQOJİ TƏCRÜBƏ
Təcrübəçi tələbələrin peşəkar müəllim kimi formalaşmasında pedaqoji təcrübənin rolu
Əsmət İsmayılxanova

İSTEDADLI UŞAQLARLA İŞ
MÜƏLLİMİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ
TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Ali pedaqoji təhsil müəssisələrində qədim dünya tarixi kursu üzrə seminar məşğələlərində tədqiqatın aparılması metodları
İsmayıl Nəsirov

Ali pedaqoji təhsil müəssisəələrində Azərbaycan tarixi üzrə seminar məşğələlərinin müzakirələr metodu ilə keçirilməsinə dair qabaqcıl təcrübələr
Seymur Səfərov

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Şagirdlərin idrak fəaliyyəti xüsusiyyətlərindən asılı olaraq riyaziyyat təlimi metodları: problemli təlim
Firidə Mustafayeva

Riyazi analiz kursunun ―Funksional ardıcıllıqlar və funksional sıralar‖ bölməsində kontrmisallardan istifadə metodları
Əhməd Məmmədov

FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Biologiya fənninin VIII siniflərdə valeoloji biliklərin formalaşdırılması üzrə işin təşkili
Rauf Sultanov

Biologiya fənninin həyat bilgisi fənni ilə əlaqəli tədrisi inteqrativliyin təmin olunmasının başlıca şərti kimi
Könül Mahmudova, Əminə Cavadova

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN, İDMAN TƏLİMİNİN NƏZƏRİYYƏSİ VƏ METODİKASI
Yeniyetmə voleybolçuların fiziki qabiliyyətlərinin formalaşdırılması üzrə işin psixoloji əsasları
Arzu Cəfərova
