Cild 91, №5 2024

JURNALIN TAM VERSİYASI

COP29 ƏRƏFƏSİNDƏ

AZƏRBAYCANIN TARİXİ MƏDƏNİYYƏT MƏRKƏZİ, QARABAĞIN BAŞ TACI – ŞUŞA

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ

ALİ MƏKTƏB HƏYATI

MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI

ŞAGİRDLƏRİN ÖZÜNÜTƏHSİL PROBLEMLƏRİ

TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ

AÇIQ DƏRS PROBLEMİ

SİNİFDƏNXARİC VƏ MƏKTƏBDƏNKƏNAR İŞ

VALİDEYNLƏRİNİ İTİRMİŞ VƏ VALİDEYN HİMAYƏSİNDƏN MƏHRUM OLMUŞ UŞAQLARLA İŞ

TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ

AZƏRBAYCAN DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI

PSİXOLOGİYA

Cild 91, №5 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI