Cild 91, №5 2024
JURNALIN TAM VERSİYASI
COP29 ƏRƏFƏSİNDƏ
“YAŞIL DÜNYA NAMİNƏ HƏMRƏYLİK İLİ” ƏVƏZOLUNMAZ LİDERİN
BÖYÜK SİYASİ KURSUNUN NƏTİCƏSİDİR
İnarə Cəfərova
“YAŞIL DÜNYA
NAMİNƏ HƏMRƏYLİK İLİ” İLƏ ƏLAQƏDAR KEÇİRİLƏN TƏDBİRLƏRİN MƏKTƏBƏQƏDƏR YAŞLI
UŞAQLARIN DAVRANIŞ MƏDƏNİYYƏTİNİN FORMALAŞDIRILMASINA TƏSİRİ
Kifayət Məmmədova
AZƏRBAYCANIN TARİXİ MƏDƏNİYYƏT MƏRKƏZİ, QARABAĞIN BAŞ TACI – ŞUŞA
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
MÜASİR
TƏHSİL SİSTEMİNDƏ YENİYETMƏLƏRİN İNTELLEKTUAL VƏ FƏRDİ İNKİŞAFININ NƏZƏRƏ
ALINMASI
Kübra Mehtiyeva
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ
İBTİDAİ
SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN ÖYRƏNMƏ MOTİVASİYASININ ARTIRILMASINDA KOMPÜTER
TEXNOLOGİYALARININ ROLU
Şəlalə Seyidova
ALİ MƏKTƏB HƏYATI
TƏLƏBƏLƏRİN
UNİVERSİTET HƏYATINA UYĞUNLAŞMASINDA ALİ MƏKTƏB MÜƏLLİMİNİN PEDAQOJİ
MƏDƏNİYYƏTİNİN ƏHƏMİYYƏTİ
Hüzürə Hacızadə
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
TƏLƏBƏLƏRİN AİLƏ
HƏYATINA VƏ ÖVLAD TƏRBİYƏSİ İŞİNƏ HAZIRLANMALARI: PROBLEM BAXIMINDAN MÖVCUD ƏDƏBİYYATIN
ÖYRƏNİLMƏSİ VƏ TƏHLİLİ
Aygün Qafarova
ŞAGİRDLƏRİN ÖZÜNÜTƏHSİL PROBLEMLƏRİ
AZƏRBAYCAN
MƏKTƏBLƏRİNDƏ YUXARI SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN ÖZÜNÜTƏHSİL FƏALİYYƏTİNİN NƏZƏRİ VƏ
PRAKTİK MƏSƏLƏLƏRİ
Mübariz Süleymanov
TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ
TƏLİM
PROSESİNDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ SİSTEMİNİN ƏSAS ÜNSÜRLƏRI KİMİ
DİAQNOSTİKA VƏ KORREKSİYA İŞLƏRİ
Aygün Verdiyeva
AÇIQ DƏRS PROBLEMİ
SİNİFDƏNXARİC VƏ MƏKTƏBDƏNKƏNAR İŞ
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏBLƏRİNDƏ
SİNİFDƏNXARİC VƏ MƏKTƏBDƏNKƏNAR TƏDBİRLƏRİN TƏŞKİLİ FORMALARI
Nabat Əhmədova
VALİDEYNLƏRİNİ İTİRMİŞ VƏ VALİDEYN HİMAYƏSİNDƏN MƏHRUM OLMUŞ UŞAQLARLA İŞ
VALİDEYNLƏRİNİ
İTİRMİŞ VƏ VALİDEYN HİMAYƏSİNDƏN MƏHRUM OLMUŞ UŞAQLARLA TƏRBİYƏ İŞİNİN MƏZMUNU
Xalidə Talıbova
TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ
AZƏRBAYCAN DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
ŞAGİRDLƏRİN ORFOEPİK VƏ
ORFOQRAFİK VƏRDİŞLƏRİNİN FORMALAŞDIRILMASI ÜZRƏ İŞİN TƏŞKİLİNDƏ SON NƏŞR I
SİNİF AZƏRBAYCAN DİLİ DƏRSLİYİNİN İMKANLARI
Maya Qasımova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
ANALİTİK VƏ EVRİSTİK FƏALİYYƏT
NÖVLƏRİNİN OPTİMAL MÜNASİBƏTLƏRİNİ ÖZÜNDƏ EHTİVA EDƏN TƏLİM SİSTEMİNİN
FORMALAŞDIRILMASI YOLLARI
Firədun İbrahimov, Vüqar Abdurahmanov
ŞAGİRDLƏRİN RİYAZİ NİTQİNİ İNKİŞAF
ETDİRİLMƏSİNDƏ İNKİŞAFETDİRİCİ ÇALIŞMALARDAN İSTİFADƏ YOLLARI
Firidə Mustafayeva
MATRİSLƏR VƏ ONLAR ÜZƏRİNDƏ ƏMƏLLƏRİN ÖYRƏDİLMƏSİNDƏ
İSTİFADƏ EDİLƏN PRAKTİK MƏZMUNLU MƏSƏLƏLƏR SİSTEMİNDƏ İKT-NİN TƏTBİQİ
Xumar Novruzova
PLASTİKİYYƏT NƏZƏRİYYƏSİ MƏSƏLƏLƏRİNİN HƏLLİNƏ ELASTİKİ HƏLLƏR ÜSULUNUN TƏTBİQİ
Laura Fətullayeva, Nəzakət Məmmədova, Rəna Orucova
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYA
FƏNNİ ÜZRƏ İNTEQRATİV DƏRSLƏRİN HƏYATİ BACARIQLARIN FORMALAŞDIRILMASINDA ROLU
Könül Mahmudova
BİOLOGİYA DƏRSLİKLƏRİNƏ
DİFERENSİAL YANAŞMANIN TƏTBİQİNDƏ YARADICILIĞA YÖNƏLMİŞ METODLARDAN İSTİFADƏ
Elnurə Səfərova, Zərifə İsmayılova
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
CİS
TEXNOLOGİYASININ ŞAGİRDLƏRİN COĞRAFİYA FƏNNİNİN TƏDRİSİ ZAMANI KARTOQRAFİK
BACARIQLARININ İNKİŞAF ETDİRMƏSİ VASİTƏSİ KİMİ
Təranə İsmayılova
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
TEXNOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
KORREKSİYAEDİCİ TƏLİM İXTİSASINDA “TEXNOLOGİYA VƏ ONUN XÜSUSİ MƏKTƏBLƏRDƏ TƏDRİSİ” FƏNNİNİ TƏDRİS EDƏRKƏN, TƏLİMİN TƏŞKİLİNƏ VERİLƏN TƏLƏBLƏR