Cild 92, №4 2025
JURNALIN TAM VERSİYASI
BAŞ REDAKTORDAN
BƏXTİYAR VAHABZADƏ YARADICILIĞINDA ANA MÖVZUSU ŞAGİRDLƏRİN TƏRBİYƏSİ VASİTƏSİ KİMİ
Akif Nurağa oğlu Abbasov
BƏXTİYAR VAHABZADƏ – 100
BƏXTİYAR VAHABZADƏ YARADICILIĞINDA VƏTƏN SEVGİSİ VƏ MƏNƏVİ-ƏXLAQİ DƏYƏRLƏR
Xurşud Cəlil qızı İsmayılova, Könül Tariyel qızı İbrahimova
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA KONSTİTUSİYA VƏ SUVERENLİK İLİ
AZƏRBAYCAN
XALQ CÜMHURİYYƏTİ: SUVEREN DÖVLƏTÇİLİK ƏNƏNƏLƏRİNİN TƏMƏLİ VƏ KONSTİTUSİYA
DÜŞÜNCƏSİNİN BAŞLANĞICI
Aygün Nizami qızı Abdullayeva
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
AZƏRBAYCANDA
TƏDQİQAT UNİVERSİTETLƏRİNİN İNKİŞAF PERSPEKTİVLƏRİ: ELMİ POTENSİALIN
GÜCLƏNDİRİLMƏSİ
Hikmət Əbdül oğlu Əlizadə, Xalidə Rövşən qızı Hüseynzadə
LAYİHƏ MƏDƏNİYYƏTİNİN TƏŞƏKKÜLÜ
ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏYÖNÜMÜ
AYRI-AYRI
YAŞ DÖVRLƏRİNDƏ ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏ YÖNÜMÜNÜN ƏSAS MƏRHƏLƏLƏRİ
Ramilə Babək qızı İsmayılxanova
METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ
TƏLİM PROSESİNDƏ MÜƏLLİM-ŞAGİRD MÜNASİBƏTLƏRİNİN
QURULMASINDA ƏMƏKDAŞLIQ PEDAQOGİKASININ TƏSİR ÜSULLARI
Elvira Haqverdi qızı Kərimova
TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
ƏXLAQİ-MƏNƏVİ DƏYƏRLƏRİN İNSAN HƏYATINA VƏ ŞƏXSİYYƏTİN
FORMALAŞMASINA TƏSİRİ: MÜTƏFƏKKİRLƏRİN BAXIŞLARI ƏSASINDA
Rəqsanə İsmayıl qızı Məmmədova
TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
MODUL DAXİL OLAN BƏRABƏRSİZLİKLƏRİN ÖYRƏDİLMƏSİ
TƏCRÜBƏSİNDƏN
Valeh Mahmud oğlu Məmmədov, Musa Tapdıq oğlu Rzayev
FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
FİZİKA
FƏNNİNİN İNTEQRASİYA OLUNMUŞ TƏDRİSİNİN HƏYATA KEÇİRİLMƏSİNDƏ MODULLAŞDIRMA
PRİNSPLİƏRİ
Sevinc Xazay qızı Cәlilova
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
ŞAGİRDLƏRİN FİZİKA FƏNNİNƏ MARAĞININ
FORMALAŞMASINDA PEDAQOJİ, PSİXOLOJİ VƏ STATİSTİK AMİLLƏRİN ROLU
Ülviyyə Vahid qızı Nağıyeva
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
COĞRAFİYA TƏDRİSİNDƏ
MƏKAN-ZAMAN TƏFƏKKÜRÜNÜN FORMALAŞDIRILMASININ PSİXOLOJİ-PEDAQOJİ ASPEKTLƏRİ
Oqtay Kamil oğlu Alxasov
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYA TƏLİMİNDƏ
LABORATORİYA İŞLƏRİNİN ZƏRURİLİYİ, TƏLİM KEYFİYYƏTİNƏ TƏSİRİ İMKANLARI
Əliyənnağı Məhəmmədtağı oğlu Məhərrəmov
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ YENİ DƏRS MODELLƏRİNİN TƏTBİQİ VƏ
MANEƏLƏR
Elnurə Fazil qızı Səfərova, Zərifə Rəsul qızı İsmayılova
HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
HƏYAT BİLGİSİ DƏRSLƏRİNDƏ
ŞAGİRD FƏALLIĞINI ARTIRAN YANAŞMALARIN ŞAGİRDYÖNÜMLÜLÜK BAXIMINDAN TƏHLİLİ
Təranə Mayıl qızı Əkbəri
FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI
MİLLİ OYUNLARDAN İSTİFADƏ
ETMƏKLƏ YENİYETMƏ VOLEYBOLÇULARIN FİZİKİ HAZIRLIQLARININ İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ
Arzu Elşad qızı Cəfərova
İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
İŞGÜZAR İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİNDƏ
MƏDƏNİYYƏTLƏRARASI KOMMUNİKASİYA BACARIQLARININ İNKİŞAF ETDİRİLMƏSİ
Aytən Fizuli qızı Kazımova
MÜASİR İNGİLİS DİLİ DƏRSLƏRİNDƏ VİDEO
RESURSLARIN KOMMUNİKATİV KOMPETENSİYANIN FORMALAŞMASINDA ROLU
Mətanət Mirfayaz qızı Məmmədova
ALİ MƏKTƏBLƏRİN AŞAĞI KURSLARINDA İNGİLİS DİLİNDƏ SORĞU-ƏSASLI DİL TƏDRİSİNDƏN İSTİFADƏ METODİKASI
Qönçə Xanlar qızı Hacıyeva
VİDEO MATERİALLARIN FƏRQLİ YAŞ VƏ SƏVİYYƏLƏRƏ
UYĞUN İNGİLİS DİLİ TƏDRİSİNƏ İNTEQRASİYASI
Şəhla Nazim qızı Balacayeva
ÇOXDİLLİLİYİN FORMALAŞMASINDA İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİS METODLARININ SƏMƏRƏLİLİYİ
Türkan Etibar qızı Əliyeva
RUS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ
TƏHSİLDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN YOLU: KEÇMİŞ TƏCRÜBƏLƏRDƏN
GƏLƏCƏYƏ DOĞRU
Gülnarə Qurban qızı İskəndərova
İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ
İNTERAKTİV TƏLİM PROSESİNDƏ
PEDAQOJİ TEXNOLOGİYALARDAN İSTİFADƏ İMKANLARI VƏ YOLLARI
Əsmət İdris qızı İsmayılxanova
TƏLƏBƏLƏRİ ÖYRƏNMƏYƏ HƏVƏSLƏNDİRMƏK ÜÇÜN RƏQƏMSAL
TEXNOLOGİYALARDAN İSTİFADƏNİN SƏMƏRƏLİLİYİ PROBLEMİ
Lalə Sabir qızı Sadıxova
PEŞƏ TƏHSİLİ İXTİSASLARINDA
ELEKTRON TƏHSİLİN İSTİFADƏSİ: MÖVCUD NƏZƏRİ YANAŞMALARIN SİSTEMLƏŞDİRİLMƏSİ
Kənan Tacəddin oğlu Allahverdiyev
İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI, KORREKSİYA PSİXOLOGİYASI
İNKLÜZİV TƏHSİLDƏ MÜƏLLİMLƏRİN EMPATİ BACARIQLARININ ARTIRILMASI YOLLARI
Şəfiqə Veyis qızı Zülfüqarova
TƏHSİL
MÜƏSSİSƏLƏRİNDƏ İNKLÜZİV TƏLİMİN TƏŞKİLİ YOLLARI
Gülgün Sərxan qızı Novruzova, Fidan Zəmani qızı Əskərova
PSİXOLOGİYA
YENİYETMƏLƏRİN
ÖZÜNÜQİYMƏTLƏNDİRMƏSİNİN GENDER XÜSUSİYYƏTLƏRİ VƏ ONUN TƏLİM FƏALİYYƏTİNƏ
TƏSİRİ
Günel İlqar qızı Məmmədova
ÖZÜNÜTƏNZİMLƏMƏ PROSESİNDƏ KİÇİK YAŞLI MƏKTƏBLİLƏRİN HƏYƏCAN HİSSİNİN ARADAN QALDIRILMASI
Leyla Səfərbəyovna Dadaş-zadə
ALİ MƏKTƏBLƏRDƏ İDRAK FƏALLIĞININ YÜKSƏLDİLMƏSİ: AKTİV
ÖYRƏNMƏ VƏ TƏNQİDİ, MƏNTİQİ VƏ YARADICI TƏFƏKKÜRÜN İNKİŞAF STRATEGİYALARI
Turanə Fazil qızı İsmayılova
