Cild 92, №4 2025

JURNALIN TAM VERSİYASI

BAŞ REDAKTORDAN

BƏXTİYAR VAHABZADƏ – 100

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASINDA KONSTİTUSİYA VƏ SUVERENLİK İLİ

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

LAYİHƏ MƏDƏNİYYƏTİNİN TƏŞƏKKÜLÜ

ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏYÖNÜMÜ

METODİKA: FƏNLƏRİN TƏDRİSİ

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI

TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

HƏYAT BİLGİSİ FƏNNİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI

İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

RUS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ

İNFORMASİYA KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARINDAN İSTİFADƏ

İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI, KORREKSİYA PSİXOLOGİYASI

PSİXOLOGİYA

AZƏRBAYCANIN ELM VƏ MƏDƏNİYYƏT XADİMLƏRİ

MÜƏLLİMİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ

Cild 92, №4 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI