Cild 91, №1 2024
AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASI PREZİDENTİ SEÇKİLƏRİ
MƏHƏMMƏD FÜZULİ – 530
MƏMMƏD ƏMİN RƏSULZADƏ – 140
Nizami Gəncəvinin həyata, insana və qadına münasibəti barədə Məmməd Əmin Rəsulzadənin fikirləri
İradə Əmirəliyeva

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
ŞAGİRDLƏRİN ELMİ SAVADLILIĞI
PİSA 2022 tədqiqatlarında azərbaycanlı şagirdlərin elmi savadlılıq səriştəsi üzrə nəticələrinin təhlili
Əli Ağacanlı

İBTİDAİ TƏHSİL
FƏNLƏRARASI İNTEQRASİYA
MÜƏLLİMLƏRİN SERTİFİKATLAŞDIRILMASI
Azərbaycanda müəllimlərinin sertifikatlaşdırılmasının onların motivasiyasının artırılmasına təsiri
Afət Süleymanova, Aişə Allahverdiyeva

DİSTANT TƏHSİLİN PROBLEMLƏRİ
İnformasiya cəmiyyətində ali təhsilin keyfiyyət və səmərəsinin yüksəldilməsində distant təhsilin aktuallığı
Nübar İsazadə

ALİ TƏHSİLİN PROBLEMLƏRİ
Azərbaycan Respublikasının regional ali təhsil müəssisələrindəki mövcud problemlər, qarşıda duran vəzifələr
Məhəmməd Çunayev

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
Şagirdlərdə fəal həyat mövqeyinin formalaşdırılması: təlim prosesində tələbələrin bu fəaliyyətə hazırlanmaları
Lalə Məmmədli

Müstəqillik illərində Azərbaycan ordusunun qazandığı nailiyyətlərin məktəblilərin hərbi vətənpərvərlik tərbiyəsində rolu
Pərviz Allahverdiyev

Tələbələrin yuxarı sinif şagirdlərində sağlam həyat tərzinin formalaşdırılması işinə hazırlanmaları: mövcud ədəbiyyatın təhlili
Nigar Ramazanova

TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ
Məktəb idarəçilərinin səmərəli liderlik çərçivəsində əsas xüsusiyyətləri
Somayyeh Soysal, Gülüstan Hidayət qızı Cəfərova

Ümumtəhsil müəssisələrində səmərəli strateji idarəetmənin V-XI sinif müəllimlərinin tədris motivasiyasında rolu
Qalib Şərifov, Vaqif Fətullayev, Jalə Kərimova

Məktəb mühitinin idarəolunmasında müəllimin kouçinq bacarıqlarının sorğu-sual əsaslı öyrənməyə təsiri
Vüsalə Ağahüseynova

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Şagirdlərin idrak fəaliyyəti xüsusiyyətlərindən asılı olaraq riyaziyyat təlimi texnologiyaları: qismən axtarış və evristik metodu
Firidə Mustafayeva

Məktəb riyaziyyat kursunda isbat məsələləri və onların həlli üsulları
Novruz Nəsirov, Aynurə Abduləzova

Məktəb riyaziyyat kursunda, VII-IX siniflərdə bəzi elementar funksiyaların qrafiklərinin öyrədilməsi texnologiyası
Nərmin Mirzəzadə

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Tam orta təhsil səviyyəsində biologiya fənni üzrə insan və onun sağlamlığı ilə əlaqədar valeoloji biliklərin formalaşmasında məntiqi təfəkkürün inkişafının mahiyyəti və öyrənmə dərəcəsi
Rauf Sultanov, Leyla Allahverdiyeva

Biologiya dərslərində Horvard Qardnerin “İntellektli zəka” nəzəriyyəsinin tətbiqinin zəruriliyi
Gülşən Hacıyeva, Vüsalə Qədirli

Biologiya fənni üzrə məzmun xətlərinin formalaşmasında fəndaxili inteqrasiyanın rolu
Sevinc Mehdiyeva

ZOOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
Zoologiyanın tədrisində estetik tərbiyə məsələlərinin öyrədilməsi metodikası
Elnurə Səfərova, Günel Məmmədova

COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
PSİXOLOGİYA
Müxtəlif yaş qrupundan olan uşaqların ətraf aləmə uyğunlaşdırılmasının əqli inkişafa təsirinin öyrənilməsi üçün istifadə olunan texnologiyalar
Cəmilə Kərimova

Tələbələrə gender bərabərliyinin aşılanmasında ailədaxili münasibətlərin və milli mentalitetin təsir imkanları
Nigar Hüseynova

Hava hərəkətinin idarə edilməsi dispetçer-təlimatçılarının dilinin psixolinqvistik aspektləri
Səbinə Estrova

İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
Baş beynin lokal zədələnmələri zamanı ali qabıq funksiyalarının pozulma xüsusiyyətləri
Səlbi Abasova
