Cild 92, №1 2025

JURNALIN TAM VERSİYASI

BAŞ REDAKTORDAN

ÜZEYİR HACIBƏYLİ – 140

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

TƏLİM PROSESİNDƏ DİFERENSİALLAŞMA

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ

ALİ MƏKTƏB HƏYATI

DİSTANT TƏHSİL

TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI

TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ

HƏRBİ PEDAQOGİKA

TƏHSİLİN İDARƏOLUNMASI MƏSƏLƏLƏRİ

İBTİDAİ SİNİFLƏRİN İDARƏ EDİLMƏSİ ÜZRƏ ƏSAS MODELLƏRİN NƏZƏRİ CƏHƏTLƏRİ

Lalə Qabil qızı Şəfiyeva

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI

MÜƏLLİMİN ÖZÜNÜTƏHSİLİ

PSİXOLOGİYA

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI

TƏSVİRİ İNCƏSƏNƏTİN TƏDRİSİ METODİKASI

Cild 92, №1 2025

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI