Cild 91, №2 2024

BAŞ REDAKTORDAN

ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ

İBTİDAİ TƏHSİLİN PEDAQOGİKASI VƏ METODİKASI

ŞAGİRD KOLLEKTİVİNİN TƏŞKİLİ VƏ TƏRBİYƏSİ

TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ

İSTEDADLI UŞAQLARLA İŞİN TƏŞKİLİ

TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ

PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ

AZƏRBAYCAN DİLİ VƏ ƏDƏBİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI

MUSİQİNİN TƏDRİSİ METODİKASI

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI

PSİXOLOGİYA

KORREKSİYA PEDAQOGİKASI

İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ

Cild 91, №2 2024

Digər xəbərlər

AZƏRBAYCAN RESPUBLİKASININ TƏHSİL İNSTUTU
ELMİ ƏSƏRLƏR JURNALININ REDAKSİYASI