Cild 91, №2 2024
BAŞ REDAKTORDAN
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
Ali təhsil müəssisələrində keyfiyyət təminatı sistemində avropa standartları və təlimatlarının (ESG) tətbiqinin əhəmiyyəti
İlham Cavadov, Çingiz Baxşıyev, Jalə Kərimova

Hərbi institutda professor-müəllim heyəti və tələbələrin mühəndis hazırlığının didaktik layihələndirilməsi səviyyəsinin yüksəldilməsi imkanları
Amil Dadaşov

MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
Məktəbəqədər yaşlı uşaqlarla məşğələlərdə yeni interaktiv texnologiyalardan istifadə imkanları
Arzu Əhmədova

İBTİDAİ TƏHSİLİN PEDAQOGİKASI VƏ METODİKASI
Kiçik yaşlı məktəblilərdə fəal öyrənmə zamanı özünəinam hissinin formalaşdırılması
Nurlana Maqsudova

Gələcək ibtidai sinif müəllimlərinin tədqiqat bacarıqlarının formalaşdırılmasının əhəmiyyəti
Günel Məmmədova

ŞAGİRD KOLLEKTİVİNİN TƏŞKİLİ VƏ TƏRBİYƏSİ
TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ
Ümumtəhsil məktəblərinin fəaliyyətinin xarici qiymətləndirilməsinin pedaqoji əsasları
Cəlalə Abdulmanafova

İSTEDADLI UŞAQLARLA İŞİN TƏŞKİLİ
TƏHSİLİN İDARƏEDİLMƏSİ MƏSƏLƏLƏRİ
Key characteristics of school administrators in the scope of effective leadership
Somayyeh Soysal, Tural Mahmudov

Monitorinq və onun tədris prosesinin keyfiyyətinin idarə olunmasında rolu
İsmət Məmmədova, Türkan Süleymanova

Təhsilin idarəedilməsində dövlət-biznes tərəfdaşlığı sisteminin yaradılmasının mühüm aspektləri
Fəridə Xudiyeva

Məktəb idarəçilərinin təlimatlandırıcı lider kimi müəllimlərin motivasiyasında rolu
Xəyalə Əhmədzadə

PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
AZƏRBAYCAN DİLİ VƏ ƏDƏBİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı fənnində şagirdlərdə tənqidi təfəkkürü formalaşdıran texnikalar
Şəhla Ələkbərova

Oxuyub-anlama bacarıqlarının müasir beynəlxalq pedaqoji üsul və metodlarının nəzəri göstəriciləri
İlahə Rəsulova

TARİXİN TƏDRİSİ METODİKASI
Tələbələrin idrak fəallığının yüksəldilməsində Azərbaycan tarixinin tədrisinin mövcud proqram və ədəbiyyatlarda təhlili vəziyyəti
Turanə İsmayılova

Məktəb valeologiyası ilə əlaqədar onuncu siniflərdə parazitlərin törətdikləri qüsurların insan sağlmalığına təsiri ilə əlaqədar valeoloji biliklərin tədrisinin imkanları
Rauf Sultanov

KİMYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
MUSİQİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Klassık musiqi əsərlərinin tədrisi məktəblilərin estetik mədəniyyətinin inkişafına təsiri
Hicran Sadıqzadə

XARİCİ DİLLƏRİN TƏDRİSİ METODİKASI
Azərbaycan və ingilis dillərində kəmiyyət kateqoriyasının ifadə vasitələrinin müqayisəli təhlili
Xəyalə Ələsgərova

Multimedia vasitələrindən istifadə etməklə rus dilinin xarici dil kimi tədrisində sosial-mədəni amillərin rolu
Elnara Paşayeva

FİZİKİ TƏRBİYƏNİN TƏDRİSİ METODİKASI
Fiziki tərbiyə dərslərində mütəhərrik oyunların maarifləndirici əhəmiyyəti
Pərviz Quliyev, Hökümə Məmmədova

PSİXOLOGİYA
Əxlaq tərbiyəsinin psixoloji xüsusiyyətlərinin klassiklərımizin (A.A.Bakıxanov) yaradıcılığnda əks olunması yolları
Qəribə Rəhimova

Valideynlərindən psixoloji asılılığı olan yeniyetmələrə məxsus “mən – obraz”ın xüsusiyyətləri
Gülnarə Əlixanova

Ümumtəhsil məktəblərində bullinq halları və onun aradan qaldırılması probleminin ümumpedaqoji məsələləri
Günay Məmmədzadə

KORREKSİYA PEDAQOGİKASI
Xüsusi ümumtəhsil internat məktəblərində tərbiyə olunan valideyn himayəsindən məhrum olmuş yeniyetmələrin ünsiyyətdə kommunikativ çətinlikləri
Səriyyə İsazadə

İNKLÜZİV TƏHSİL MƏSƏLƏLƏRİ
İnklüziv pedaqogikanın təşviqi: müxtəlif siniflərdə differensial təlimin effektivliyinin tədqiqi
Nailə Hüseynova
