Cild 91, №6 2024
JURNALIN TAM VERSİYASI
BAŞ REDAKTORDAN
EKOLOJİ PROBLEMLƏRİN MÜMKÜN HƏLLİ YOLLARI
İBTİDAİ
SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN EKOLOJI TƏRBİYƏSİNDƏ COP29 TƏDBİRİ MOTİVASİYA VASİTƏSİ KİMİ
Reyhan Hacızadə
AZƏRBAYCANIN TARİXİ MƏDƏNİYYƏT MƏRKƏZİ, QARABAĞIN BAŞ TACI – ŞUŞA
ŞUŞA TARİXİ ABİDƏLƏRİNİ VƏ ONUN İSLAM DÜNYASINDAKI ROLUNU ÖZÜNDƏ ƏKS
ETDİRƏN TƏBLİĞAT MATERİALLARININ HAZIRLANMASI VƏ BEYNƏLXALQ SƏVİYYƏDƏ
YAYIMLANMASI
Sevda Axundova
ÜMUMPEDAQOJİ PROBLEMLƏR
İNNOVASİYALI TƏHSİL MÜHİTİ
MƏKTƏBDƏ TƏLİM MÜVƏFFƏQİYYƏTİNİN YÜKSƏLDİLMƏSİ AMİLİ KİMİ
Müseyib İlyasov
MƏKTƏBƏQƏDƏR TƏHSİL VƏ TƏRBİYƏ
İBTİDAİ TƏHSİLİN AKTUAL PROBLEMLƏRİ
İBTİDAİ SİNİF ŞAGİRDLƏRİNİN RİYAZİ HESABLAMA BACARIQLARININ DİDAKTİK OYUNLAR VASİTƏSİLƏ FORMALAŞDIRILMASI
Arzu Orucəliyeva
KİÇİKYAŞLI
MƏKTƏBLİ ŞƏXSİYYƏTİNİN MİLLİ-MƏNƏVİ DƏYƏRLƏRİNİN FORMALAŞMASINDA AİLƏNİN TƏSİR
İMKANLARI
Səyarə Cəfərova
PEDAQOJİ EKSPERTİZA
ALİ MƏKTƏB HƏYATI
UNİVERSİTETLƏRİN ELMİ FƏALİYYƏTİNİN SƏMƏRƏLİ İDARƏ EDİLMƏSİNDƏ STRATEJİ PLANLAŞDIRMANIN TƏTBİQİ
Leyla Yadigarova
ALİ
TƏHSİLİN ƏLÇATANLIĞININ ARTIRILMASI ÖMÜRBOYU TƏHSİL İNFRASTRUKTURUNUN
FORMALAŞDIRILMASI ALƏTİ KİMİ
Abbas Babayev
MƏKTƏB VƏ PEDAQOJİ FİKİR TARİXİ
ÇİNDƏ MƏKTƏBDƏNKƏNAR TƏHSİL SİSTEMİ: MÖVCUD VƏZİYYƏT VƏ İNKİŞAFIN ƏSAS İSTİQAMƏTLƏRİ
Lidiya Pirojenko
XIX ƏSRİN SONU XX ƏSRİN ƏVVƏLLƏRİNDƏ
NAXÇIVANDA TƏHSİLİN İNKİŞAFINDA MAARİFÇİLİK HƏRƏKATININ ROLU
Günay Hüseynzadə
TƏRBİYƏ TEXNOLOGİYALARI
MUSİQİ DƏRSLƏRİNDƏ KİÇİKYAŞLI MƏKTƏBLİLƏRDƏ TƏBİƏTƏ QAYĞIKEŞ MÜNASİBƏTİN FORMALAŞDIRILMASININ İMKANLARI VƏ YOLLARI
Sevinc Vəliyeva
AİLƏ TƏRBİYƏSİ ZAMANI PEDAQOJİ CƏHƏTDƏN BURAXILAN NÖQSANLAR VƏ ONLARIN ARADAN QALDIRILMASI
Nigar Niftəliyeva
ETNOPEDAQOJİ MATERİALLAR TƏLƏBƏLƏRİN MÜSTƏQİL AİLƏ HƏYATINA VƏ ÖVLAD TƏRBİYƏSİNƏ HAZIRLANMALARI VASİTƏSİ KİMİ
Aygün Qafarova
TƏHSİLDƏ MONİTORİNQ VƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏ
ÖZÜNÜQİYMƏTLƏNDİRMƏNİN
ARTIRILMASI YOLU İLƏ İDRAK FƏALLIĞINA NAİL OLMADA İNKİŞAFETDİRİCİ PROQRAMLARIN
TƏTBİQİ
Yaqut Ağasiyeva
AÇIQ DƏRS PROBLEMİ
VALİDEYNLƏRİNİ İTİRMİŞ VƏ VALİDEYN HİMAYƏSİNDƏN MƏHRUM OLMUŞ UŞAQLARLA İŞ
VALİDEYN HİMAYƏSİNDƏN MƏHRUM
OLMUŞ UŞAQLARDA ÖZÜNÜDƏRKİNDƏ MƏNƏVİ XÜSUSİYYƏTLƏRİN ROLU
Günel Şahinzadə
AZƏRBAYCAN DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
“DƏDƏ QORQUD KİTABI” VƏ MƏHƏMMƏD FÜZULİNİN ƏSƏRLƏRİNDƏ MÜASİR DİL BAXIMINDAN ARXAİKLƏŞMİŞ ORTAQ SÖZLƏR
Asif Hacıyev (Şirvanelli)
AZƏRBAYCAN DİLİ DƏRSLİKLƏRİNDƏKİ MƏTNLƏRİN ŞAGİRDLƏRDƏ NİTQ VƏRDİŞLƏRİNİN FORMALAŞDIRILMASINDA ROLU
Pərvanə Süleymanov
RİYAZİYYATIN TƏDRİSİ METODİKASI
KOLLECLƏRDƏ İNFORMASİYA-KOMMUNİKASİYA TEXNOLOGİYALARININ TƏTBİQİ İLƏ RİYAZİYYAT VƏ QOHUM FƏNLƏRİN ƏLAQƏLİ TƏDRİSİNDƏ TƏLİM METODLARININ SEÇİLMƏSİ PROBLEMİ
Arzu Əliyeva
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
BİOLOGİYANIN TƏDRİSİNDƏ TƏLİM VƏZİFƏLƏRİNİN
VƏHDƏTDƏ ÖYRƏNİLMƏSİ, BU İSTİQAMƏTDƏ ELMİ-METODİK ƏDƏBİYYATIN TƏHLİLİ
Əliyənnağı Məhərrəmov, Aygül Mürsəlova
ÜMUMTƏHSİL MƏKTƏB BİOLOGİYASININ TƏDRİSİNDƏ FİTOTERAPEVTİK BİLİKLƏRİN ÖYRƏNİLMƏSİ İMKANLARI
Xoşqədəm İbrahimova
COĞRAFİYANIN TƏDRİSİ METODİKASI
FİZİKANIN TƏDRİSİ METODİKASI
İNGİLİS DİLİNİN TƏDRİSİ METODİKASI
ALİ MƏKTƏBDƏ İNGİLİS DİLİNİN
TƏDRİSİNDƏ QİYMƏTLƏNDİRMƏNİN APARILMASININ PEDAQOJİ ƏSASLARI
Günay Şirəliyeva
FİZİKİ TƏRBİYƏNİN, İDMAN TƏLİMİNİN NƏZƏRİYYƏSİ VƏ METODİKASI
TƏLİM TEXNOLOGİYALARI
MODUL TƏLİM TEXNOLOGİYASININ MAHİYYƏTİ, MƏZMUNU, TƏSNİFATI VƏ PRİNSİPLƏRİ
Rasim Şükürov, Cəmilə Əsgərova
UŞAQLARLA MƏŞĞƏLƏLƏRDƏ YENİ İNTERAKTİV TEXNOLOGİYALARDAN İSTİFADƏNİN ƏSAS İSTİQAMƏTLƏRİ
Şəfiqə Zülfüqarova
İNNOVASİYA FƏALİYYƏTİ
İNKLÜZİV TƏHSİL, KORREKSİYA PEDAQOGİKASI
PSİXOLOGİYA
ŞAGİRDLƏRİN PEŞƏ SEÇİMİNƏ DƏSTƏK PROSESİNDƏ FƏRDİ PSİXOLOJİ
XÜSUSİYYƏTLƏRİN NƏZƏRƏ ALINMASI
Elxan Bəylərov, Raziyə Quliyeva
PSİXOLOJİ VƏ PEDAQOJİ ƏDƏBİYYATDA MƏKTƏBƏQƏDƏR YAŞLI UŞAQLARIN
ADAPTASİYA VƏ DESADAPTASİYA PROBLEMİ